Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen
Op elke productpagina staat aangegeven wat de verwachte levertijd van dat specifieke product is. Het is de verwachting dat je bestelling binnen deze termijn wordt bezorgd.
Na het plaatsen van je bestelling houden we je op de hoogte via e-mail. Je ontvangt een bestelbevestiging met factuur en daarnaast een track & trace-link zodra je pakket is verzonden.
Let op: door drukte kan de verwerking soms iets langer duren. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Bezorging rondom de feestdagen
Op onderstaande feestdagen bezorgen onze vervoerders geen pakketten:
- Eerste Kerstdag (donderdag 25 december)
- Tweede Kerstdag (vrijdag 26 december)
- Nieuwjaarsdag (donderdag 1 januari)
Bezorging rond de feestdagen
Tijdens de feestdagen wijken de levertijden iets af. Hieronder vind je een duidelijk overzicht:
Besteld vóór woensdag 24 december 10:00 uur
Verwachte levering: maandag 28 december
Besteld tussen woensdag 24 december 10:00 uur en maandag 29 december
Verwachte levering: dinsdag 30 december
Aangepaste bezorging op woensdag 31 december (Oudjaarsdag)
Er wordt wel bezorgd, maar door drukte kan er vertraging optreden.
Geen bezorging op donderdag 1 januari (Nieuwjaarsdag)
Er worden geen pakketten bezorgd.
Besteld tussen woensdag 31 december en zondag 4 januari
Verwachte levering: dinsdag 6 januari
Voor een bestelling onder de € 50,- berekenen wij € 5,99 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis.
Voor verzendingen naar de Waddeneilanden en Marken brengen vervoersmaatschappijen extra kosten in rekening. Deze toeslag worden aan de klant doorberekend.
Bestel je meerdere producten met verschillende levertijden? Dan proberen we je bestelling in één keer te leveren. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een track & trace om je bestelling te volgen.
Het kan voorkomen dat er tijdens het transport vertraging optreedt. Is jouw pakket langer dan 3 werkdagen geleden verzonden en is de status nog niet bijgewerkt? Neem dan contact op met de vervoerder voor de meest recente informatie.
Is jouw pakket verzonden met DPD? Dan kan je telefonisch contact opnemen via 085-0022222 (lokaal tarief).
Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan alsjeblieft contact met ons op via onderstaand formulier.
Is jouw pakket niet bezorgd of is het pakket kwijt? Neem dan binnen 5 dagen contact op met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? In veel gevallen wordt het pakket naar een pakketpunt gebracht. Soms probeert de bezorger het nog een keer thuis, maar dit is niet altijd het geval.
Eventuele opmerkingen over de bezorging rondom jouw huis kun je doorgeven aan de vervoerder zodra je de track & trace informatie hebt ontvangen.
Je kunt je pakket ophalen bij een DPD-pakketpunt in de buurt. Zodra je pakket daar is aangekomen ontvang je automatisch een bericht, waarna je het op ieder gewenst moment kunt ophalen.
Let op: het is niet mogelijk om je bestelling bij ons kantoor of magazijn af te halen.
We raden sterk af om een pakketkluis te kiezen als afleverlocatie. Veel van onze producten passen niet in een pakketkluis.
Wanneer een pakket niet in de kluis past, wordt het automatisch geretourneerd naar ons magazijn, wat zorgt voor onnodige vertraging. Kies daarom altijd voor een huisadres of een fysiek pakketpunt, zodat je bestelling zonder problemen geleverd kan worden.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan eerst of de e-mail niet in de spam of ongewenste map is terechtgekomen. Het kan soms een paar minuten duren voordat de bevestiging binnenkomt.
Heb je na 30 minuten nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina. We sturen de bevestiging dan direct opnieuw toe.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace link. Hiermee kun je precies zien waar je bestelling zich bevindt. Jouw bestelling wordt geleverd zodra alles op voorraad is. De levertijd vind je op de website bij een product.
Heb je vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina.
Neem contact met ons op
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:
Heb je een beschadigde lamp ontvangen? Klik dan hier.
Andere vraag?
Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.
Offerte aanvragen
Bestellen, betalen en factuur
Beschadigde of onjuiste bestelling
Retourneren
Productvragen
Installatietips
Garantie




