Bestellen

Veelgestelde vragen

Een product voeg je eenvoudig toe aan je winkelmand via de roze knop met het winkelmandje. Vervolgens kan je jouw product bestellen door in jouw winkelmand op 'Ga door naar afrekenen' te drukken. Bestellen gaat nog sneller als je al een account bij ons hebt, jouw naam en adres staan dan al in ons systeem.

Wanneer je een bestelling plaatst, wordt deze automatisch en direct verwerkt in ons magazijn.

Daarom is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is afgerond.

Controleer daarom altijd goed je gegevens (adres, producten, aantallen) voordat je de bestelling bevestigt.

Je factuur ontvang je automatisch per e-mail na het plaatsen van je bestelling. Kun je de factuur niet vinden of heb je hem niet ontvangen? Vul dan het formulier onderaan deze pagina in, dan sturen we de factuur nogmaals toe. Heb je een account aangemaakt (voor of na je bestelling)? Dan kun je jouw factuur ook eenvoudig terugvinden in je eigen account.

Wij hebben helaas geen showroom waar je de lamp kan bekijken.

Op Lampgigant kan je betalen met de meest voorkomende betaalmethoden: iDEAL, Bancontact, Achteraf Betalen en creditcard (Mastercard, Maestro & Visa).

Zeker! Binnen de betaalmethodes kan je kiezen voor Achteraf Betalen. Deze dienst wordt verzorgd door het nederlandse bedrijf Billink. Hierbij kan je tot 3 dagen na ontvangst van bestelling de bestelling betalen door middel van een link die naar je toegestuurd wordt per mail.

De betaalmethode Achteraf Betalen wordt verleend door het bedrijf Billink. Op basis van de in te vullen gegevens nemen hun het eventuele risico van deze betaalmethode voor ons uit handen. Er zijn gevallen waarbij het systeem wordt afgebroken wanneer je een bestelling wil bevestigen met Achteraf Betalen. De meest voorkomende oorzaken hiervoor kunnen zijn:

- Te hoog totaalbedrag van je bestelling
- Je bent niet bekend in het systeem van Billink
- Je plaatst jouw bestelling zakelijk
- Soort artikelen in je bestelling
- Eventuele onbetaalde facturen
- Aantal bestellingen die je eerder bij ons geplaatst hebt

Wanneer de bestelling niet mogelijk is met Achteraf Betalen willen we je vragen om een alternatieve betaalmethode te selecteren. Wanneer je er echt niet uitkomt kan je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice.

 

Neem contact met ons op

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Heb je een beschadigde of onjuiste lamp ontvangen? Klik dan hier.

Heb je een vraag over de status van jouw bestelling of over de bezorging? Klik dan hier.

 

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •  

 

 

Bezig met laden...