Onjuiste bestelling

Veelgestelde vragen

Het spijt me dat te horen! Wij lossen dit graag snel en zorgvuldig voor je op. Meld de beschadiging via ons contactformulier en upload een foto van het beschadigde product.

Zodra wij deze hebben ontvangen sturen wij het juiste onderdeel of een nieuw product op.

Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen en deze moet worden geretourneerd, ontvang je van ons een link. Via deze link kun je een gratis label aanvragen om het product te retourneren.

Als je een verkeerde bestelling hebt ontvangen, kan je dit aangeven via ons contactformulier. Upload een foto van wat er niet klopt. Zodra wij deze hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk het juiste product toe.

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, en deze moet worden geretourneerd, ontvang je een link van ons. Via deze link kan je een gratis label aanvragen om het product te retourneren.

Heb je een bestelling ontvangen die niet compleet is? Vul dan ons contactformulier in en geef in jouw bericht aan wel product mist.

 

Contactformulier

 

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •